Test SEAT Ateca 1.0 TSI 85 kW


20.7.2017

První SUV značky SEAT má mezi zákazníky velký úspěch a dealeři je nestíhají dodávat. Ateca tedy je, zdá se, trefou do černého. Rozhodli jsme se zjistit, jestli to platí i pro verzi se základní motorizací. Otestovali jsme SEAT Ateca 1.0 TSI.



Základem pro model SEAT Ateca se stala modulární podvozková platforma koncernu Volkswagen s označením MQB. Auto stojí prakticky na stejných základech jako model Leon. Souvisí s tím nejen použitá technika, ale vlastně také vnitřní prostor. O tom jsme si toho řekli mnoho už v předchozích testech verzí: 1.4 TSI 110 kW ACT 4Drive, 2.0 TDI 140 kW 4Drive (DSG) a 2.0 TDI 110 kW 4Drive. Tentokrát se zaměříme hlavně na základní motor.

Litrový tříválec má docela slušné vychování

Pod kapotou bílého SUV vrní litrový tříválec TSI s výkonem 85 kW a točivým momentem 200 Nm, který se pojí výhradně s pohonem přední nápravy. Tyto hodnoty na první pohled vůbec nevypadají špatně a to ani v případě, že prozradíme údaj o hmotnosti auta, která činí 1280 kg.

Celý článek si můžete přečíst zde: http://auto-mania.cz/test-seat-ateca-1-0-tsi-85-kw/



Fotografie:


Test SEAT Ateca 1.0 TSI 85 kW - fotografie Test SEAT Ateca 1.0 TSI 85 kW - fotografie Test SEAT Ateca 1.0 TSI 85 kW - fotografie Test SEAT Ateca 1.0 TSI 85 kW - fotografie