Test SEAT Ibiza FR 1.5 TSI EVO 110 kW ACT


18.2.2018

Nový SEAT Ibiza naší redakční garáží už projel, konkrétně s litrovým TSI pod kapotou, a to jak se 70 kW i 85 kW. Obě auta nás zaujala, ale my jsme se těšili na to, jak bude Ibiza jezdit s novým agregátem 1.5 TSI. Právě tato verze španělského městského auta se nám do redakční garáže dostala před několika dny.



Abychom byli upřímní, Ibizu s tímto agregátem jsme už jednou vyzkoušeli. Šlo ale o krátké svezení po takřka dokonalých španělských silnicích. Tehdy nás projev motoru a celkové nastavení auta velmi zaujalo a bavilo. Jak to dopadlo v českých podmínkách? Na to vám odpovíme během následujících odstavců.
 

Motor

Nový agregát 1.5 TSI je z výroby naladěn na 110 kW, tedy 150 koní. Jde o totožný motor, který jsme před několika týdny zkoušeli v nové Škodě Karoq. Tehdy nám jeho projev přišel lehce nevýrazný a mdlý, takže jsme čekali, jak bude působit ve známých podmínkách v menší Ibize. I tady je motor vybaven vypínáním poloviny válců ACT.

Celý článek je k přečtení zde: http://auto-mania.cz/test-seat-ibiza-fr-1-5-tsi-evo-110-kw-act/

Fotografie:


Test SEAT Ibiza FR 1.5 TSI EVO 110 kW ACT - fotografie Test SEAT Ibiza FR 1.5 TSI EVO 110 kW ACT - fotografie Test SEAT Ibiza FR 1.5 TSI EVO 110 kW ACT - fotografie Test SEAT Ibiza FR 1.5 TSI EVO 110 kW ACT - fotografie