SEAT je partnerem celovečerního filmu Nejsledovanější


8.9.2017

SEAT je partnerem nového celovečerního filmu Nejsledovanější, který bude uveden do českých kin 14. září 2017. Nový film je věnován fenoménu YouTuberů, jejichž internetová videa sleduje milionové publikum fanoušků. Producent Jindřich Trčka získal pro svůj celovečerní film šest hvězd českých kanálů na portálu YouTube, aby v něm poodhalil tajemství jejich úspěchu a dal divákům nahlédnout do jejich každodenních životů. Mezi hvězdy nového filmu patří mimo jiné A Cup of Style, dvě sestry, s nimiž SEAT jako leader v digitalizaci automobilů navázal spolupráci loni na podzim.



„Blogeři a YouTubeři jsou fascinujícím fenoménem posledních let,“ říká Filip Stoulil, koordinátor marketingu a prodeje divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „V České republice používá YouTube každý měsíc 5 milionů uživatelů a dalším ohromujícím údajem jsou 2 miliardy unikátních zhlédnutí měsíčně. I z toho je patrné, že YouTubeři dokážou nevšedním a velmi efektivním způsobem oslovovat mladou generaci, čímž rezonují s hodnotami značky SEAT. Podpora nového filmu Nejsledovanější, v němž vystupují YouTubeři s celkovým počtem více než 1,6 milionu odběratelů, i samotné blogerské dvojice A Cup of Style, která se věnuje především cestování, módě, jídlu a životnímu stylu, je tedy pro SEAT, jednu z nejdynamičtěji se rozvíjejících značek v komunikaci na sociálních sítích, logickým krokem.“

„Každá generace měla své idoly, které jejich rodiče nechápali. Nejsledovanější je komunikačním mostem mezi televizní a internetovou generací. Dali jsme si za úkol vytvořit po vzoru animovaných filmů od Pixaru vybalancovaný film, ve kterém si své najdou nejen děti, ale i jejich rodiče,“ říká producent filmu Jindřich Trčka, který byl se svým štábem YouTuberům v patách celý rok doslova po celém světě. „YouTubeři mají obrovský dopad na to, co se v naší společnosti děje. Vymezují trendy a vytváří novou kulturu,“ dodává režisér filmu Nejsledovanější Jiří Sádek.

V novém filmu Nejsledovanější vystupují YouTubeři Kovy, Pedro, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a A Cup of Style. Nejsledovanější je prvním filmem, na jehož tvorbě se podíleli samotní diváci protagonistů, kteří na své mobilní telefony natáčeli poslední scény na setkání YouTuberů se svými fanoušky.

Více informací o celovečerním filmu Nejsledovanější naleznete na webu: www.nejsledovanejsifilm.cz, případně na https://www.csfd.cz/film/460434-nejsledovanejsi/galerie/?type=1.

Blogerky Nicole a Lucie Ehrenbergerovy cestují od začátku listopadu 2016 vozem SEAT Ibiza, který je již dovezl do mnoha zajímavých destinací. Při natáčení filmu Nejsledovanější, v němž vystupují společně s ostatními YouTubery, navštívily Barcelonu, sídlo společnosti SEAT a rodiště nových modelů španělské značky. Letos v létě se v pětidveřové Ibize v elegantní bílé barvě vydaly surfovat do Francie a Španělska společně s Lucčiným přítelem Kubou. A po návratu domů se Lucka a Kuba vypravili do Krkonoš, aby zdolali nejtěžších
400 metrů v životě během po skokanském můstku. A Cup of Style se objevily se zapůjčenou Ibizou také na přelomu srpna a září na pražské akci Auta na Náplavce s bohatým kulturním doprovodným programem. Více informací o dvojici A Cup of Style naleznete na www.acupofstyle.com.