Prodeje značky SEAT pokračují v růstovém trendu


9.8.2017

SEAT pokračoval v rychlém růstu i během července. Globální prodeje španělské značky vstoupily do druhé poloviny roku se stejně pozitivním trendem jako v prvním pololetí. Počet dodaných vozidel SEAT v červenci se v porovnání s loňským červencem zvýšil o 11,3 % na 38 900 vozů (2016: 34 900). Meziroční porovnání prodeje za prvních sedm měsíců ukazuje nárůst o 13,4 %. SEAT v letošním roce prodal již 285 400 vozidel, o 33 600 více než ve stejném období loňského roku (2016: 251 800 vozů).



Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing, zdůraznil, že „SEAT se s tímto objemem prodeje postavil do čela žebříčku nejrychleji rostoucích značek v Evropě. Zvýšení počtu dodaných vozidel výrazně převyšuje průměr trhu a jsme přesvědčeni o tom, že stejným způsobem se budou prodeje značky SEAT vyvíjet i ve druhé polovině roku. Nedávné slavnostní otevření výrobního závodu v Alžírsku, v němž nyní montujeme vozy Ibiza, podpoří naše výsledky v této zemi i trend zvyšování prodeje mimo Evropu.“
 
Vynikající výsledky značky SEAT jsou výsledkem výrazného růstu ve většině zemí, v nichž je španělský výrobce zastoupen. Španělsko, kde je SEAT jedničkou na trhu, vede žebříček s 62 800 prodanými vozidly (+20,7 %). Druhým největším trhem značky SEAT je Německo, na němž SEAT dosáhl nárůstu prodeje o 11,2 % na 56 500 vozidel. Na třetím místě je Velká Británie s 21,2% růstem a 33 700 prodanými vozy. Dvouciferné tempo růstu vykázal SEAT také ve Francii (15 300 vozů; +17,4 %), Rakousku (11 000 vozů; +20,3 %) a Švýcarsku (6100 vozů; +47,6 %).
 
V červenci pokračoval proces zahájení prodeje nového modelu Ibiza. SEAT navíc začal prodávat sportovní verzi modelu Ateca. Nová Ateca FR rozšiřuje nabídku verzí prvního SUV značky SEAT, které se stalo jedním z hlavních pilířů španělského výrobce automobilů.

Fotografie:


Prodeje značky SEAT pokračují v růstovém trendu - fotografie